.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در دیدار اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان؛
فضای مجازی میدان اصلی تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ باشد/علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است؛ مشارکت بالا و همگانی همه مردم در انتخابات باید برای همه مهم باشد، البته انتخاب اصلح در این حضور باید اولویت باشد.

http://www.shomalnews.com/photo/161464556217633425.jpg

 

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مازندران با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فیوضات ایام ماه رجب، اظهار کرد: مهم این است که عبادات ما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد، اینکه خدا با روی گشاده و کرامت به ما روی بیاورد، با قرار گرفتن در مسیر درست تقرب الهی نصیبمان شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: عده ای با کشتن امام حسین (ع) می‌خواستند به تقرب خدا برسند، در حالیکه در مسیری غلط قرار گرفته بودند، کسانی که کار خوب می‌کنند و نظر لطف و رحمت خدا را دارند قطعا قرب الهی شامل حالشان می شود به شرطی نظر منقطع نشود تا عاقبت به خیری از او سلب شود.


آیت الله محمدی لائینی گفت: بیش از آن چیزی که می‌خواهیم بر دیگران و انتخابات نظارت داشته باشیم بر خودمان و دلمان نظارت داشته باشیم که در ماه رجب و مناسبت‌های خوب این ماه زمینه این کار را می‌توان به‌دست آورد.


وی با اشاره به اینکه مسئولیت بزرگ هم جای ترس و دلهره و هم خشنودی دارد، عنوان کرد: نظارت بر انتخابات هم در خود دلهره دارد تا با جهت گیری به رقیب یک کاندیدا بی طرفی خود را نقض کنیم و مدیون نظام و کاندیداهای دیگر نشویم، البته مسئولیت بزرگ نشانه شایستگی است باید شکرگذار باشید که این بار سنگین به شما سپرده شده است.


آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه اعضای نظارت بر  انتخابات باید بر نیت و انگیزه خود نظارت و اشراف داشته باشند، یادآور شد: اساس هر کاری مهارت است، شبکه نظارت استانی وظیفه نظارت بر انتخابات و رعایت حق و حقوق را برعهده دارد، یکی از فلسفه‌های بعثت این است که حق به حق‌دار برسد پست‌ها و منسب‌ها هم حقی هستند که باید به اهلش واگذار شود.

 

وی ادامه داد: صداقت و امانت دو اصل دیگر مهم در نظارت است که در کنار مهارت منجر به اجرای یک کار نظارتی خوب می‌شود، ما باید از ناظرانمان نظارت کنیم تا تخلف نکنند، جذب و چگونگی جلب اعتماد مردم اهمیت دارد، مردم باید به نظارت شورای نگهبان اعتماد کنند‌.

 
آیت الله محمدی لائینی اذعان کرد: دشمنان داخل و خارج روی نظارت شورای نگهبان تبلیغات منفی داشته و افکار را مسموم  می دارند؛ خادم را خائن و خائن را خادم جلوه می‌دهند، شورای نگهبان نیاز به یک بازوی اطلاع‌رسانی قوی، مرتب و دقیق دارد تا در فضای مجازی و رسانه ملی و فضای واقعی زحمات نظارت را بیان کند.

 
وی افزود: حوادثی همچون فتنه ۸۸ اتفاق افتاده و با اتهام تقلب اذهان مسموم شده است، گرچه همان زمان با شمارش مجدد بخشی از آرا نتیجه همان نتیجه بود که تثبیت شده بود تا جایی که خود عوامل فتنه در محافل خودشان اعتراف کردند که تقلب رمز یک عملیات بود که می‌خواستند اجرایی کنند‌.


نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اینکه دستگاه‌های انقلابی باید اعتمادسازی کنند، اظهار کرد: خواهشم این است که همه احزاب و تشکل‌ها و گروه‌ها رقبا و کاندیدا به‌خاطر ترمیم شکست و زخم‌ها نان یک نهاد مقدس را خراب نکنند سنگ بنا را دست نزنید مصالح ملی و عامه این است که بازیگران در میدان سیاست نباید چهارچوب‌ها را دست بزنند.


آیت الله محمدی لائینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: علاج اساسی همه دردها حضور همه مردم در انتخابات است، مشارکت بالا و همگانی همه مردم در انتخابات باید برای همه مهم باشد، البته انتخاب اصلح در این حضور باید اولویت باشد، شرایط کرونایی را هم مسئولان اجرایی و نظارتی با راهکارهایی درست مدیریت کنند تا خبری از تجمعات سر صندوق‌ها نباشد.


نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید شرایطی صورت بگیرد که ترک انتخابات به بهانه کرونا اتفاق نیفتد، مردم در ایام تبلیغات انتخاباتی از تجمعات مشکل‌ساز پرهیز کنند مسئولان مربوط مدیریت کنند تا تبلیغات در همان فضای مجازی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.